Klachtenprocedure

Heb je een klacht of tip? Laat het ons weten!
We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over de kwaliteit van de lessen, cursussen en workshops. Als er iets is waar jij niet blij van wordt of als je een tip voor ons hebt om iets te verbeteren.  Aarzel dan niet en laat het ons weten. Spreek een medewerker van de administratie aan of stuur een email naar: info@wherelant.nl. Wij gaan dan zo spoedig mogelijk aan de slag met jouw feedback.

Meldpunt ongewenst gedrag
Krijg je bij Cultuurhuis Wherelant te maken met ongewenst gedrag door één van onze medewerkers of docenten dan kun je dit altijd melden bij directeur José van den Hurk. Onder ongewenst gedrag wordt verstaan: seksuele intimidatie, pesten, discriminatie, agressie en geweld. Je kunt ook contact opnemen met een vertrouwenspersoon bij een onafhankelijke organisatie die door onze branchevereniging is ingesteld. De organisatie waar je terecht kunt is Arbo-Ned, zij zijn tijdens kantooruren te bereiken via het speciale meldnummer: 0800-0204204. De klager, ongeacht of dit een werknemer of een klant is, krijgt dan begeleiding van een professionele vertrouwenspersoon van ArboNed. Ook voorziet de regeling in een onafhankelijke klachtencommissie voor de branche. De privacy van de betrokkene wordt vanzelfsprekend te allen tijde gewaarborgd.

Naast het 'Centraal meldpunt vertrouwenspersoon' is er ook een Calamiteitenservice die 24/7 bereikbaar is voor schokkende gebeurtenissen: 0900-5353 541. Dit nummer is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Zij brengen jou in contact met een vertrouwenspersoon en geven informatie over de mogelijke procedure en klachtencommissie. Jouw privacy wordt te allen tijde gewaarborgd.

 

Deel deze pagina